søndag 22. august 2010

Dagen deeeer påååå

Ja i dag kjennes det ut som om jeg ikke har sove på ukesvis, heldigvis er det den eneste bi-virkning jeg har fått av gårsdagen.

Vi hadde ett kjempe koselig vors, ikke like koselig i slutten siden en hel flaske vin på hu mor gjerne var litt vel optimistisk. Litt magetømming så var formen bedre enn aldri før og jeg var super klar for byen.
Byen er som alltid ganske oppskrytt, det var jo moro men sjelden det er topp. Merker også at jeg ikke har gått ut på noen år for utestedene er nye og lite kjennsfolk.
"Møtte" mitt store tenåringsidol, Vinnie i Paperboys, har alltid syns den fyren er rådeilig til tross for han egentlig ikke er spesielt flott å se på, men noen ganger sitter tenårsforelskelsene fast i oss. (bilde hente fra google)

Ellers traff jeg enda en "kjent" person (for oss som leser blogger). Stod på dansegulvet å plutselig stod Anette Marie ved siden av meg. Helt edru som jeg var så tror jeg at jeg nærmest hoppet på henne, stakkars jente må tro hun har en stalker i Stavanger, tror eller føler ihvertfall at jeg oppførte meg slik ihvertfall, dumme fulle meg. Sånn kan det gå når man sender en stuegris ut blandt løvene.
Hun var ihverfall veldig søt,veldig tynn (no hard feelings but true) og hun var ett klemme menneske.
Ett klemme-menneske er ett sånn menneske som når de klemmer noen så føler man ikke at det er tilgjort selv om det ofte er det, man har gode myke klemmer, en sånn som hvis man har det tøft vil man rømme inn i armene deres å håpe at de kan gjøre verden til ett bedre sted. Det finns ikke for mange av disse klemme-menneskene for de fleste klemmer bare fordi man føler man må, jeg går nok under denne kategorien som en på-tatt-klemmer, liker best å gi klemmer når folk trenger det enn når man f.eks møtes eller går.

Alt i alt hadde hu mor en super bilde fri dag ute i går ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar