tirsdag 24. august 2010

Drømmehagen

Jeg kan ikke forstå hva som er så ekstemt gøy med Drømmehagen. I mine øyne er det barnetv på syre men vesla er solgt, som mor så er en halv time hvor man sånn ca vet hvor trollungen befinner i total stillhet vindunderlig når man har en unge som aldri er i ro ellers.
I går ville jeg skrevet at jeg viste hvor hun befant seg men i går mens jeg var på jobb og pappsen stjal seg ett lite øyeblikk ut på kjøkkenet mens hun så dette syre barnetv'et, fant henne opp-på tv-benken med hendene godt plassert på tv.I dag-morges skjedde samme sak bare med na mor som vitne til det hele, så hun fikk forevige dette.Hun så omtrendt slik som dette ut, den lille pippi-jenta vår "Bare se litt nærmere" "Pønsker ikke noe altså mamma" "Bare ta på Tommlingene"


Nok en gang spør jeg : Hvor ble det av babyen jeg skulle ha, 10mnd og overalt, ingenting går an å gjemme eller skjules lenger, lille søte luringen!!

1 kommentar:

  1. hehehe, nå må jeg le litt ;)

    1.datanerd: Akkurat som å se lille Isak!
    2.drømmehagen: Akkurat som å se lille isak!

    Jeg er såå lei drømmehagen nå! Kjøpt noen dvd`er med teletubbies. Det er ikke så mye bedre, men det er litt mer prating, og de viser jo litt filmer fra den virkelige verden. Stor slager for Isak også. Musikk, sang og moro er artig, og jeg prøver å danse til bom bom dansen, noe som er tuuuungt. Trenger ingen treningssenter så lenge man han teletubbies, haha!
    http://www.youtube.com/watch?v=-qYbVbqUri8

    SvarSlett