tirsdag 31. august 2010

Begynner vi å bli venner med toalettet?

I dag, to dager før 11mnd dagen fant vesla ut at hun at hun kunne tisse på do.
Ja du leste rett, hun fant vel gjerne ikke direkte ut at hun bare skulle tisse litt på do, det var vel helst det at det bare skjedde.Med dusjen på og en spade som holdt oppmerksomheten borte fra at hun satt på det "skumle" toalettet, så plutselig hørte vi en liten foss. Kan tro hu mor jubla så jentongen sikkert holdt på å falle av hele greia.Vi har prøvd en stund med denne doringen og noen dager har den vært "grei" mens andre dager en ond å farlig drage.
Jeg har fått høre av andre at jeg burde kanskje prøve potte i stede, men jeg misliker denne potta som er nok en bakterie fiende, så jeg sverger til doring!!

Potte VS DoringHva skal dere bruke/bruker/brukte?

1 kommentar:

  1. Jeg har alltid brukt doring...det er da jammen nok å vaske om jeg ikke skulle vaske ut av en potte også! :O)
    Hilsen Fredrikke

    SvarSlett