lørdag 21. august 2010

Lørdag

I flere dager har jeg tenkt at jeg skal blogge fordi jeg har litt å blogge om, men hele tiden så blir "senere" og senere blir kveld og kveld til natt og natt til søvn å sånn går no dagan og Charlotte glemmer å blogge.
Men det sies at den som venter på noe godt venter ikke forjeves.

Men ihvertfall har den siste uka vært travel med åpenbarnehage og alenemamma-rolle.
Jeg må ta hatten NOK en gang av for dem som er alenemamma, jeg gleeeeeder meg til mannen i huset kommer hjem igjen fra cruise med jobben (jeg har virkelig alltid valgt feil jobber, for mine jobber har ikke sånn frynsegoder).Må ærlig innrømme at når bebis er i seng og det å være herre over tv, pc og rot er ganske herlig, ikke minst sove midt i senga, men det holder med noen dager. Men det har vært fryktelig herlig med fotballfri, og det kunne jeg gjerne har fortsatt med. Kanskje han er blitt lei av fotball på turen? Ikke det at det skjer men det er lov å håpe!

Så nå sitter jeg å ser på klokka til han far kommer hjem så hu mor kan stenge seg inne på badet og fikse på fasaden med god lukt og sparkel før hun tar vinflaska under armen å finner venninnene sine for en skikkelig girls night out. Håper vi unngår drama denne kvelden, fikk nok sist jeg var ute ;).
Kjenner jeg gruer meg til å våkne i morgen, skulle ønske at kroppen min var sånn den var i mine yngre dager der man ikke merket at man hadde vært ute dagen før på noe annet enn man var trøtt.
Nå får jeg strikke litt mens mini bølla sover, når hun våkner skal vi nok ut å nyte sola mens vi har den her.

Ha en strålende lørdag!!

2 kommentarer:

  1. kooos deg ute snuppi..;) nå såve prinsen min på rommet sitt å heila nåttå uten mat..;)
    så eg glede meg te me kan gå ut igjen ilag.. for gu eg huske ikkje sist me gjorde det...
    ;) *klemmepå*

    SvarSlett
  2. åååh d va kjekt å hørra =). Ja då blir du plutselig MYE friare =).

    SvarSlett