torsdag 2. september 2010

11 måneder

I dag er mitt lille gull hele 11 måneder. Om en liten kort måned så har jeg en 1-åring, kan ikke fatte og begripe hvor tiden blir av. ville tro det å gå hjemme så lenge som jeg har skulle være møkka lei og tiden snegle seg avgårde men neida her har vi det så moro atte dagene sier *poff* og der var den dagen long gone.
Det er ikke det største at hun er 11 måneder, neida hun bestemte seg for å ta sine ordentlige første skritt, hun har gjerne tatt ett skritt en stund, men i dag var det både 3 og 4 flere ganger.
Hu mor jubla nok en gang så jentungen sikkert angrer på at hun i det hele tatt tok de skrittene og kommer sikkert ikke til å gjøre det igjen på lenge.
Nå vesla bestemte seg for å tussle avgårde gang nr.2 satte hu mor i å tute vettdu.
Det var da det virkelig gikk opp for meg at den lille stae klompen min er blitt ei stor pie, nå er hun snart helt selvstendig i forflytning, mamma blir nok en irreterende kjerring som skal ta henne bort,opp og ned over alt.

Blitt så stor pie nå at hun spiser til og med yogurt selv.

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med 11 mnd og en liten "tusler" :-D Enn det, de blir født så hjelpesløse, og plutselig en dag går de selv, og spiser selv. Ojameg! Blir jo så stolt, også er det litt vemodig ja ;-)

    SvarSlett
  2. åh, tida har virkelig bare flydd forbi! Lille skjønningen. Fin ny blogg du har fått deg:)

    SvarSlett