onsdag 29. september 2010

Made by mum

Her sist uke var det litt kaldt og guffent så da trødde jeg på vesla mye ull.
Her er noen av det som ble strikket sist vinter av meg.
Problemet mitt er at jeg har for mange strikkeprosjekter på en gang så ting tar tid, litt vel mange, akkurat nå har jeg jo bare fem på gang. Noen av de nærmer seg heldigvis slutten og en og kanskje to er gaver.



Buksen er oppskrift fra garnstudio.no og kjole/tunikaen er fra Mykstart boka.
Strikket i New Zealand ull fra 123knit.

2 kommentarer:

  1. Hhihi ja kansje d ;) får se om en får tak i an ;) Flinke du e sis <3

    SvarSlett
  2. sv: Er helt enig med deg om at penger ikke kan kjøpe den tiden, og gruer meg til noen andre skal passe Emma på dagen. Skulle gjerne gjort det slik som deg, men det går ikke her desverre... 4000 kr holder såvidt til halvparten av utgiftene jeg har i mnd. Og da mener jeg alene. Og på jobbene våre blir det nok vanskelig å jobbe 50% også. Da måtte jeg nok ha sagt opp, og det er ikke så veldig lurt akkurat nå. Kanskje vi rett og slett må flytte vekk fra Oslo for å få mer og rutte med! Da kunne vi kanskje gjort noe sånt.

    ps. Er veldig enig i deg når det gjelder den hjelmen...Skjønte egentlig ikke hva damen mente da hun skrev til meg og lurte på om jeg ville motta et beskyttende hodeplagg. Ble litt overrasket av at det var en hjelm, for det ante jeg ikke at fantes en gang.

    SvarSlett