mandag 13. september 2010

Valgets kval

Det har vært litt stille her den siste tiden, grunnen er rett og slett at det har vært travle tider.
I helgen var vi en tur på Karmøy å besøkte slekt og venner, både fredag og lørdag, søndag var vi i dåp til søskenbarnet mitt, ei lita søt dukke.
Etter slike Karmøy helger blir jeg alltid slått ut, det tar virkelig på å farte rundt over alt, så dagen i dag har vært ordentlig lat.

I dag har jeg også gjort en avgjørelse som var ganske vanskelig for meg å gjøre men veldig viktig når ingen andre bryr seg nok med å gjøre det.
Jeg hater sånne hemmligheter på nett, lurer alltid på hvorfor folk må blogge om det. Men akkurat om dette er det godt for meg å lufte litt.
For jeg vet valget jeg har gjort er veldig viktig men samtidig veldig vondt for meg å gjøre, men det er kun gjort av kjærlighet.
Jeg er sint for at andre ikke har mot eller tar ansvaret for noe som er deres ansvar egentlig, jeg er trist for at det skulle bli sånn og stolt og glad på mine egne vegne at jeg hadde guts til å gjøre det.
Håper personen dette gjelder ser det på samme måte, både gruer og gleder meg til å få dette gjort. Har litt over en uke på meg til å gå å kjenne på denne følelsen, for så å trampe inn ens liv å fortelle hva jeg har gjort og hva vi skal gjøre, gruer meg men håper vedkomne forstår hva jeg vil, å det er å gjøre ting bedre. Er jo tross alt ubeskrivelig glad i denne personen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar